25. syyskuuta 2012

Sorry That I Am Not Perfeckt


En tiedä mitä mun pitäisi kirjoittaa tänne. On niin paljon asioita, niin paljon erilaisia tunteita.. Olen tuottanut itseni lisäksi pettymyksen myös teille. Tiedän ettei anteeksipyytäminen enää auta tässä vaiheessa, mutta joka tapauksessa; anteeksi. Anteeksi että en koskaan onnistu laihduttamisissani.


Maanantaipäivä meni 3 Benn & Jerry's jäätelöllä(yksi pieni ja yksi iso purkki, sekä wich-jäätelökeksi) ja kaurakekseillä. Olen varma, että ruudun takana lukijoiden suut loksahtivat auki luettuaan jäätelöiden määrän, enkä  edes itsekään ymmärrä, miksi?

Tämä päivä on meni ihan hyvin, kunnes.. Niin. Kunnes lankesin syömään 2/3 suklaalevystä. Ja voitte vain kuvitella pettymykseni määrää. Haluaisin vain huutaa: MIKSI!?




Olen miettinyt tätä mun syömissekoilua. Paastoamista, paastoamista, lankeamista ruoan syövereihin, uudellen paastoamista..
Ehkä on järkevämpikin tapa laihtua..? 
Joten olen suunnitellut siirtyväni jälleen kasvisravinnolle, mikä tarkoittaisi päivässä 1-2 salaattiannosta(mitkä sisältäisivät pääosin salaattia, kurkkua, lihasiivuja ja salaattikastiketta), ja hedelmiä/vihanneksia/marjoja sekä ruisleipää. Toivon todella, ihan tosissani, laihtuvani tällä tavoin.


391021_299977660036825_100000737799637_969496_1442972381_n_large


2 kommenttia:

  1. Oon lukenu sun postauksista suurimman osan.. ja aion jatkossakin lukea postaukias. Sä oot uskomattoman vahva!

    Voimahali*

    VastaaPoista
  2. Tiedän liiaknki hyvin sen tunteen, kun epäonnistuu.. Mut voimia ja jaksamisia sulle!

    VastaaPoista